Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

måndag 30 november 2009

Stockholm







Julmarknad i Gamla Stan, stora torget......














Bilder från NK julskyltning, det var massor med folk, så det gick nästan inte att ta någtra bilder.Men jag försökte iallafall att ta några.....

















































En bild från Biblioteksgatan........
Vi åkte ner till Stockholm, för att få en lugn och trevlig helg.....Vi skulle ut och fika, äta god mat och bara ha det bra....Men tyvärr så hamnade jag på Danderyds sjukhus på lördagen. Hade bröstsmärtor, tryck över bröstet, illamående, huvudvärk och det kändes som om jag skulle svimma, fast jag låg ner.Fick lov att ligga kvar över natten, de ville kolla mitt hjärta och hade övervakning på mig hela natten.
Jag fick åka hem på söndagen och de såg ingenting på hjärtat, den här gången......
Men vilken skillnad på sjukhus, där var det kompetent personal. Man blev verkligen omhändigtagen, de var så effektiva och proffesionella. Jag sa till dem att de hade en jättebra sjukvård, så blir man sjuk ska man åka till Stockholm.....

Inga kommentarer: