Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

fredag 15 maj 2009

Min uteplats

Det är så underbart att få kunna sitta på uteplatsen och njuta av alla blommor och solen.
Vi ska bygga golvet i sommar, till vår framtida inglasade altan. Det ska bli så skönt att få en altan att vara på, det blir som ett till rum att inreda.
Har planterat en vindruvsranka vid väggen, hoppas att det blir druvor på den. Det är andra året och jag vet inte hur lång tid det tar innan det kommer några. Har även en klätterros där, som blommar jättemycket hela sommaren.

Köpte en rosa mårbacka pelargon och satt den i en vitmålad korg.


Har planterat dill och persilja i krukorna.



1 kommentar:

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hej Pia!
Tack för din kommentar & Lycka Till i min utlottning!
Så tråkigt att du var tvungen att stänga butiken...var låg den någonstans? Jag är nämligen i Mora varje sommar (stuga i Vattnäs), så kanske att jag har kikat in till dig nångång??
Ha det gott!
Kramar Camilla