Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

tisdag 1 september 2009

Födelsedag.........31 augusti

Ja, nu var det gjort. Den efterlängtade födelsedagen.......
Vi åt tårta hela dagen och nästan hela familjen kom.
Det är trevligt att träffas och umgås, det blir alldeles för sällan.
Mina barnbarn bor i Rättvik och då är det inte lika lätt att ses ofta....
Jag ska bli farmor i vår igen, då kommer jag att ha fyra barnbarn.
Herregud hur ska jag hinna med alla, plus att jag har Kevin, Bosses barnbarn......

Jag har börjat sticka raggsockor och det är faktiskt kul. Det blir långa skaft och sedan ska jag sätta på en sula under. Sätter in bild på dem sedan och visar hur resultatet blev.....

Föresten TACK alla ni som besöker min blogg, det är jätteroligt.......
Fast det är aldrig någon som skriver en kommentar, kanske ni inte vet hur man gör.......
Det är alltid roligt med lite konversation.......lycka till om det är någon som vill prova....

Kram Pia

Inga kommentarer: