Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

tisdag 29 september 2009

Lotta Gray

Tjocktarmscancer

Har varit inne på Lottas blogg och läst om henne. Man blir väldigt rörd och får många funderingar. Hon verkar vara så stark, samtidigt som hon är ledsen inombords.
Hon jobbar för fullt och verkar har ett tillfredställande liv.
Jag beundrar hennes ork och positiva inställning.....
Själv har jag gått med smärtor i nedre delen av magen i en månad nu.
Jag har varit till gyn och dem säger att jag har haft en inflammation i livmoder.
De såg något på livmodern, en vätskespalt kallar dem det och lite västa utanför livmodern i buken.
Nu har dem bestämt att göra en titthålsoperation.
Det är bra att det händer något, men man är väl lite orolig inför operationen....
Jag har nog målat fan på väggen, som man säger..... men man kanske gör det, för att på någotvis förbereda sig för det värsta....
Ja, så på tisdag nästa vecka händer det.....
Jag älskar min nya soffa, sitter och myser i den varje kväll.
Bosse får också erkänna att han blev nöjd......
Föresten så såg jag att Lotta Gray har en likadan soffa som jag.....kul.......tycker jag....

Inga kommentarer: