Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

onsdag 2 april 2014

Minusgrader - 9´ och solen skiner

Fick ett sms i morse att min cykel är klar...620:- kostar det. Vi får ta en promenad och hämta den sedan.
Det kändes skönt att Bosse är hemma igen..hundarna vart överlyckliga. Igår köpte jag en hundbur som vi ska ha bak i bilen..det blir perfekt. Man ska ju inte ha hundarna lösa i bilen...Det blev jättebra med schäslongen ute på altanen...sitter där så fort jag kan...bara njuter. Nu är det bara att fylla på med mera blommor...det är så fint med mycket blommor. Var till Mora trädgård igår och köpte några stycken....
Igår vart jag sådär konstig i magen och huvudet igen...förstår inte vad det är. Men jag ska till doktorn imorgon, så jag får prata med henne om mitt mående...så här kan jag inte ha det...orkar inte jobba. jag hoppas att min dag blir bra idag....vi ses.

Inga kommentarer: