Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

tisdag 12 maj 2015

Droger

Jag slutade med min medicin, för jag mådde så dåligt av den. Jag skulle bli så bra och mina smärtor i magen, hostan och bröstet skulle försvinna.
Om man har alla biverkningar som går att få, då börjar man fundera om medicinen fungerar, som den ska göra....Igår vaknade jag och mådde jättebra....jag blev så glad.
Men natten till igår sov jag dåligt....så det är bara att droga sig, om man ska få sova...sorgligt.
Hur ska man göra, sova och ta droger eller sova dåligt och vara fri från dessa mediciner.....


1 kommentar:

My kids' Mom sa...

Jag rekommenderar homeopat medicin och zonterapi. Det finns så många alternativa och mer naturliga metoder än läkar mediciner. Kroppen har sedan urminnes tider en otrolig kapacitet att självläka om vi ger den hjälp på traven med naturliga metoder.

Kram och lycka till!