Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

måndag 4 maj 2015

Nu var det ett tag sedan jag skrev något....
Har inte mått så bra och ingen lust att berätta något om mig själv.
För det är bara skit....Idag ringde min handläggare på försäkringskassan och hon verkade bra.
Vi hade ett ganska långt samtal.
Imorgon ska jag göra skiktröntgen på mina lungor och bröstkorg....har fått sämre lungkapacitet.
Jag har hostat till och från sedan 2007...
Hostan har blivit värre.... när jag får ont i bröstet och vid ansträngning, hostar jag mera och då orkar jag inte ta så långa promenader...
På onsdag ska jag ta nya prover, på vårdcentralen....

Jag hoppas att jag snart kan skriva något positivt, om mig....ser framemot det.
Vill ha tillbaka mitt normala liv, där jag kan jobba och träna...umgås med mina barnbarn och alla vänner....
Ska nog börja med medicinsk yoga igen....

Inga kommentarer: