Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

onsdag 2 september 2015

Min 60-årsdag

Gjorde en stor marängtårta med turkisk yoghurt....Den vart god.
Maria kom på måndagen,  med dessa vackra rosor...Fick även en stor skål med frukt, choklad och vin...
Fick en fin orkideé av Anette och Ingemar...
Gula rosor av Christer och Karin och barnen...
Inger och Roland gav mig en hjärtljusstake...
Älskade Bosse ...tack för dem vackra rosorna....Fick även en hushållsassistent, så jag kan baka matbröd, sedan när köket är klart...
Katharina kom med vita liljor....
Stöpta ljus av Peter och Marie...som Marie hade gjort själv...
Massage och ansiktsbehandling...av Johanna, Jonas, Stefan och Frida...
Orkideén kom Peter och Marie med...
Ett litet hjärtat från Trådspira....fick jag av familjen Gilijam...
Karin har sytt ett förkläde till mig...jättefint.

Inga kommentarer: