Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

torsdag 24 september 2015

Köket

Idag kommer vårat kök från Ikea....spännande.
Vi ska skruva ihop det själva och snickarn sätter upp det.
Jag har inte bestämt än vad jag ska ha för handtag och knoppar...
Det ska bli så skönt, när allt blir klart.
Jag mår så fruktansvärt dåligt och blir frustrerad och ledsen, över att jag inte orkar något...
Imorgon ska jag till doktorn igen och få min sjukskrivning förlängd.
Jag förstår inte varför jag ska ha det så här, ont hela tiden och så fruktansvärt trött..
Fredag 25/9
Nu har jag fått medicin, för mitt mående.
Den ska hjälpa mig att bli piggare och gladare...
Jag tycker egentligen inte om att äta tabletter, men vad ska jag göra då...
Orkar inte må såhär dåligt längre.
Jag har inte jobbat något i september, så jag blev helt sjukskriven..

Inga kommentarer: