Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

fredag 21 mars 2014

Är på benen igen, efter en dags sängliggande. Huvudvärk, illamående och ont i magen. Förstår inte varför jag blir så här hela tiden. Jag skulle ha jobbat igår, men fick ringa och säga att jag var sjuk...det är så tråkigt.
Bosse var och köpte tabletter för migrän åt mig, det hjälpte sådär.Jag kunde inte äta mycket igår och idag har jag ont imagen och det börjar bli värre i huvudet igen, känner jag. Har varit ut med hundarna och benen är så ostadiga, känner mig vimmelkantig...nästa som om jag var full.
Tur att solen skiner idag, men det blåser kraftigt. Så det blir nog inga långa promenader idag...
Min dotter ringde och frågade om jag kunde följa henne till Jysk och köpa en bäddmadrass. Vi ska åka dit på eftermiddagen. Hon behöver en ny, för hon har ont i ryggen.
Nu är det inte många dagar kvar, tills Bosse ska åka till Amerika...det blir nog roligt för honom. Så jag och hundarna får klara oss själva en vecka, vi kommer att sakna honom hela tiden. Han ska träffa en släkting i Washington och Stefan ska också följa. Stefan är Bosses son och sedan ska Emil, en kompis till Stefan följa också.
Jag skulle också behöva åka på semester, men har inte råd just nu. Det kanske kan bli längre fram i vår, när jag har sparat ihop pengar. Det går ju faktiskt åt mycket pengar när man ska göra något utöver det vanliga.
Men semester är alltid härligt...så då får man spara in på något annat.



Inga kommentarer: