Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

onsdag 26 mars 2014

Washington

Nu sitter Bosse på planet till Washington. Han, Stefan och Emil är det som åker tillsammans.
Stefan är Bosses son och Emil är en kompis till Stefan...
Undra var dem är just nu, kanske mitt ute på Atlanten.
Själv har jag varit ute på promenad tre gånger med hundarna idag. Var och handlade lite nya blommor, som jag ska ha på altanen...Vårblommor.
Träffade Annette på Ica, vi satt en stund och pratade. Har inte träffat henne på ett tag, det var trevligt med en pratstund.
Ringde min mor och pratade med henne på förmiddagen. Hon har nu köpt en lägenhet och det blir nog bra för henne. Det kommer nig att bli konstigt först för henne, att vara ensam. Ingen att passa upp på eller ta hand om, som hon har gjort dem sista åren.



Inga kommentarer: