Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

måndag 17 mars 2014

Blåsigt väder

Idag är det storm ute, tur att man kan vara inne. Jag passar på att baka surdegsbröd. 
Det är så gott och nyttigt. Har klippt Bosse, han var så långhårig.
Nu är det snart 1 år sedan, en person som jag kände blev brutalt mördad. Det är en stor sorg och saknad för dem anhöriga och vänner. Hoppas att han har det bra där han är nu, för livet på jorden var bara en evig kamp....
Ja, man kan börja fundera på hur livet ska vara. Är det bara en lärdom och prövning, tills vi ska gå vidare. Man kan ju bli knäpp om man hela tiden ska gå och fundera på saker som man inte kan styra själv. Att ha kontrollbehov är både bra och dåligt, men lite vill man väl ha.
Det börjar kännas bra att skriva av sig. Lätta på dem inre tankarna, få ur sig lite....
Idag mår jag sådär, har ont i min  magen. Det blir alltid sämre efter måltid, förstår inte vad det är för fel. Magen är uppsvälld hela tiden, ser ut som om jag är med barn...och det är jag absolut inte...

Inga kommentarer: