Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

lördag 21 februari 2015

Fika på förmiddagen

Jag börjar dagen med en kopp kaffe och mitt fröknäcke, det var gott...Hoppas att det är så bra som alla säger och att jag inte får ont i magen...Vet snart inte vad jag ska äta, för jag får ingen uppfattning om vad det är som gör att jag får ont i magen.... Tänk om någon kunde hjälpa mig, så jag fick må bra...bara för en dag.

Alla tror nog att jag är psykiskt sjuk och att det är inbillning, med mina smärtor. Men jag köper inte det. Okej jag vet att jag har utmattningssyndrom, men det är inte hela sanningen....Jag vill inte äta medicin för mitt mående, det känns som om  man bara sätter på ett lock och sedan finns det där under iallafall.
Nej, jag måste hitta en annan väg att gå, men vet inte hur riktigt...
Jag vill också jobba och leva ett normalt liv...träna, leka med barnen och njuta av detta liv och denna stund på jorden...
Nu väntar jag på att Bosse ska komma hem....så vi kan gå ut med Niki och Maja....
Vi tog en promenad med tjejerna. Det var superhalt ute, som tur var så hade jag broddar på mig..
Efter ett tag vart jag trött och fick ont i magen, yrsel och huvudvärk.

Kevin kom till oss idag, han verkar lite låg och äter dåligt....han åt inte upp stuvade makaronerna.
Bosse och Kevin ska på innebandy vid tretiden....

Igår kväll såg jag på en bra film, den var känslosam och jag blev väldigt berörd...
The Broken circle breakdown.

1 kommentar:

My kids' Mom sa...

Hej Pia,
Vad jobbigt att inte må bra, och så länge.
Har du provat Ayurveda? Googla det får du se. Jag har hittat en läkare här i San Diego som i alla år praktiserade vanlig medicin tills hon insåg att något fattades, då man i vanlig medicin bara fokuserar sig på den fysiska kroppen. Hon åkte till då till Indien för att lära sig Ayurveda. Hon jobbar fortfarande som läkare men med fokus på helheten body, mind, and soul. Kolla om du kan hitta det i Sverige. Jag tror att Sylvia (som hade slott & koja) håller på med Ayurveda. Jag kan varmt rekommendera det. Hoppas att du mår bättre snart! Kram, Anneli