Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

torsdag 19 februari 2015

VM i Falun

Vaknade vid halv åtta idag, fikade på säng med min sambo, Niki och Maja.
Tjejerna tycker det är så mysigt....dom får alltid en liten bit smörgås av oss.

Kände inget i bröstet, när jag vaknade. Men när jag kom ner i köket började jag hosta och det vart jobbigt att andas. Fick lov att ta inhalator och hostmedicin, blev helt slut och orkade inte följa med ut med hundarna.
Gick och lade mig i soffan och vilade.Sedan har jag vilat hela dagen, tittat på VM i Falun...
.
Nu försöker jag göra middag, men känner att det gör ont i magen och bröstet.
Det är så jobbigt att känna att man håller på och svimmar hela tiden.
Gruvar mig lite för morgondagen...gastroskopi. Bosse ska följa med mig...

Nej, nu vill jag bli frisk...orka ta långa promenader och kunna njuta av livet...inte en jävla kamp varje dag.

Inga kommentarer: