Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

tisdag 17 februari 2015

Nu är det snart vår....härligt

Nu har jag varit sjukskriven sedan den 26/1-15 och det är inte roligt. Mår rent ut sagt för jävligt.
Mina dagar är en kamp varje minut på dagen. Tack och lov så sover jag ganska bra...

Jag skulle ha jobbat på Spanskgården i fyra veckor, men efter två dagar fick jag lov att sjukskriva mig.
Det är inte kul, när man har lovat att man ska jobba. Men min hälsa är viktigast och just nu mår jag skit....
Har varit till doktorn flera gånger och på fredag ska jag göra en gastroskopi...gruvar mig.
Jag har ont i magen på höger sida hela tiden och min urin är orange varje dag.
Huvudvärk, illamående, yrsel och det känns som om jag ska svimma. Orkar inte mycket och har jag gjort något, så måste jag gå och vila.

Jag ser framemot våren, då kan jag sitta ute på min underbara altan...längtar.
Försöker att gå flera promenader varje dag. Men det blir inte så långt, för jag blir så trött och bara hostar...mina ben är så svaga, känns som om man har åkt Vasaloppet varje dag...

Inga kommentarer: