Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

torsdag 26 februari 2015

Rotfruktsgratäng

Var till veterinären igår och Maja har fortfarande bakterier i örat.
Så vi får fortsätta med behandlingen 10 dagar till.
Det var en svår öroninflammation, som inte går över...
Promenad men Niki och Maja på förmiddagen...Nu får jag gå ut minst tre gånger om dagen, Bosse är ju i Amerika...annars brukar han gå med tjejerna om jag är trött...
Jag hostade hela tiden, när jag var var ute....
Till lunch gjorde jag en rotfruktsgratäng och kikärtsbiff ...nog är jag nyttig allt....
Bosse ringde från Amerika, det krånglade med frukosten.
Det skulle ingå frukost, men hotellet sade nej.
Jag ringde Hotels.com och dem sa att det skulle ingå....de skickade en bekräftelse till hotellet....
Borstade och klippte Niki på eftermiddagen....fick ont i hjärtat och blev trött, fick lov att vila en stund.




Inga kommentarer: