Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

fredag 20 februari 2015

Gastroskopi

Idag har jag gjort en gastroskopi på min magsäck och det var fruktansvärt. Bosse var med mig och han sa att det där skulle han inte vilja vara med om. Som tur var så såg dom inget konstigt i magen, det var skönt...
Men vad är det för fel då? Jag känner ju att jag inte mår bra...Nu ska jag försöka dricka mer och se om min urin inte är orange. Måste börja röra på mig mer och äta bättre...fast jag tycker att vi äter bra mat.

Idag gjorde jag kikärtsbiffar och sötpotatis. Grönsaker till...Jag ska sluta med kolhydrater, få se om min mage blir bättre....
En vän till mig ringde och undrade hur jag mådde och hur det hade gått idag...vi pratade en stund.
Det känns skönt att ha någon att prata med, känner mig ledsen inombords.
Hon berättade att en bekant till dom hade somnat in inatt, efter en tids sjukdom.
Det känns alltid så sorgligt, när man hör sådant...

På eftermiddagen var Bosse ut med Niki &Maja och när de kom tillbaka, var dem så smutsiga.... vi fick lov att duscha tjejerna...Klippte Maja lite...
Det är en jobbig tid framöver nu....hundarna blir blöta och skitiga varje gång dom går ut....

Min syster ringde mig igår, hon har fullt upp med sitt jobb....hon skulle på ishockey i Leksand, senare på kvällen med jobbet...Vi pratade om att vi snart ska åka till Barcelona...jag , Maria och mor åker dit. Det ska bli jätteroligt...vi har aldrig gjort något tillsammans. Så nu var det dags....
Ikväll är jag ensam, Bosse jobbar natt..

Inga kommentarer: