Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

onsdag 25 mars 2015

Återbesök hos doktorn

Idag är det besök hos doktorn igen. Nu har jag ätit Kreon, nästan två veckor....
Vet inte om den har hjälpt något, har fortfarande ont i magen på höger sida.
Det blir värre vid ansträngning...Kanske att det inte gör lika mycket ont på kvällen längre....
Men jag orkar ingenting, måste vila efter att jag gjort något...

Såg ett program i måndags kväll, Dokument Utifrån....I bombens skugga.
Det var fruktansvärt, hur man kan göra så emot människorna som bor där....Ni måste titta på detta, jag har en länk på min sida på fc....

Igår var vi och handlade och då köpte jag lite vårblommor....

Jag blev sjukskriven 3 månader framöver och fick nya tabletter som jag ska äta...
Sedan efter tre veckor läkarkontakt igen.
Doktorn sa att jag var riktigt sjuk och ska skicka mig på behandling...han tar mig verkligen på allvar.
Har antagligen IBS och utmattningssyndrom....ev. fibromyalgi...
Min smärta i magen ska förhoppningsvis försvinna efter jag har ätit mina tabletter.
 Fast det tror jag som jag vill på...ska få träffa en dietist och jag måste hitta en bra kost som passar för mig...Har försökt att sluta äta kolhydrater....
Nu är det mycket prat om mitt mående, men det är just nu bara skit...

Inga kommentarer: