Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

onsdag 4 mars 2015

En solig dag

Har tagit en promenad med hundarna på morgonen....solen skiner och det börjar bli varmt.... Härligt.
Vi får bara passa på att njuta av den härliga våren som är på gång...
Maja har så mycket spring i benen, så jag släppte henne på fotbollsplanen. Niki går mest och nosar...

Jag ska försöka baka matbröd idag och det är det ända jag ska göra...vill inte bli sådär dålig igen som jag var igår....tänker på doktorn jag var till igår och jag tycker, att han var riktigt bra....Oscar Hellenäs heter han...Hoppas att han är kvar ett tag på vårdcentralen...
Bosse vill ha mitt surdegsbröd, men jag ska försöka hålla i mitt beslut, att inte äta kolhydrater...Men jag är inte känslig för gluten, för det hade dem sett på gastroskopin...fast jag vill ju gå ner i vikt så det är bara att fortsätta....
Ja, imorgon kommer Bosse hem och det ska bli så skönt...tjejerna längtar och även jag...det är tur att han är ledig några dagar, han kommer nog att vara helt slut efter denna tripp...
Mathias kommer på fredag och ska vara hos oss i helgen...nu när det är Vasaloppet. Han brukar komma upp varje år...
Gjorde kikärtsbiffar till lunch, champinjonsås och sallad...Jag passade på att sitta en stund på altanen, när solen låg på där...




Inga kommentarer: