Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

tisdag 17 mars 2015

Salong Hårrufset

Promenad med hundarna på morgonen i solen...
Idag ska jag klippa mig...det är på tiden.
Jag har varit dit en gång för flera år sedan och då blev jag nöjd med klippningen...
Det var länge sedan, ändå så är inte håret så slitet.
Är nog för att jag bara tvättar det och låter det självtorka....
Nu är det riktigt långt, få se hur mycket jag ska ta av, ska iallafall klippa upp det....
Bosse är på möte 9-12 idag, jobbet...
Min svåger Knutte fyller 50 år idag och vi ska åka ner på lördag och fira honom och även Melwin som fyller 10 år på torsdag...Jag vet inte vad jag ska köpa till dem...får klura ut något.
 Knutte och Maria i somras....vi åt god mat och hade det så trevligt. Patrik och Åsa var också med...
Melwin börjar bli en stor kille....

Inga kommentarer: