Text

Välkomna till min blogg Vackra Hem

fredag 20 mars 2015

Snö idag

Jag blev nöjd med klippningen, det är fortfarande långt, men hon klippte upp det...
Undra om det ska ta två år till nästa gång...förvånad över att det inte är så slitet, efter så lång tid.
Idag snöar det...hoppas att det inte kommer så mycket. Vill inte ha någon mer snö nu....
Igår hade jag en ganska bra dag.
Promenad på förmiddagen med tjejerna.
När vi kom hem duschade vi dem och det var verkligen behövligt, så smutsiga....
Vi lunchade på Strand kök & bar.
Katharina var hit en stund på eftermiddagen...
Bosse jobbade natt, så nu väntar vi på att han ska komma hem...
Då var det färdigt igen, mår skit idag och hostar hela tiden....är så trött på det här.
Jag får må bra en dag och nästa dag skit....så det blir att ta det lugnt idag, så jag orkar åka till Rättvik imorgon....Maja ska få vara hos Inger & Roland...det blir nog roligt för henne...

Inga kommentarer: